אודות

מגידו גלובל הינה ספקית מובילה ואמינה עם קשת רחבה של מוצרים ותודעת שירות יוצאת דופן

תחומי התמחות

  • מיגון אישי: קסדות בליסטיות, אפודי מגן ופלטות בליסטיות.
  • רכבים ממוגנים וייעודיים: פלטפורמות צבאיות ואזרחיות.
  • מיגון מבנים: מיגון פאסיבי ואקטיבי.

התרבות הארגונית שלנו

הלקוחות והשותפים שלנו נהנים מהעשייה המופשטת והמחויבות שלנו לתוצאות חיוביות. אנו מאמינים במתן פתרונות מותאמים באמצעות התמקדות בתחומי הליבה שלנו, ואנשינו שוקדים על מתן מענה אופטימלי לצרכים הספציפיים של כל הזדמנות.

מי אנחנו?

מגידו גלובל הינה ספקית אמינה המתמחה בשיווק וסחר בינלאומי של טכנולוגיות מיגון בליסטי ומתן פתרונות אבטחה מתקדמים להצלה ואבטחת חיי אדם. בשיתוף עם חברות מובילות בתעשיית הביטחון העולמית, הוצאנו לפועל מספר רב של פרויקטים מוצלחים, שהצילו חיי אדם רבים, הלכה למעשה.

תודות לאמינות הבלתי מתפשרת בחוד החנית של כל מאמצינו, מגידו ממוקמת כחברה המועדפת ביותר לאספקה של ציוד מציל חיים, באיכות הגבוהה ביותר על פני חמש יבשות. בין אם אנו משתפים פעולה עם חברה מקומית, או הנציגים הבלעדיים של היצרן, אנו מחפשים קשרים עסקיים ארוכי טווח בלבד, המבוססים על נאמנות הדדית ומקצועיות.

מה אנחנו עושים?

אנו ממוקדים באספקה של ציוד ושירות איכותי ואמין, במחירים תחרותיים, המסופקים בזמן!.

בזכות שנות הניסיון והוותק המצטבר של הצוות שלנו, יצרנו מארג קשרים של שותפים עסקיים, סוכנים ומפיצים אמינים ברחבי העולם אשר חושפים אותנו להזדמנויות עסקיות בשלביהם המוקדמים.
אנו מגדירים פתרון מותאם באמצעות אחד השותפים שלנו ומלווים את הצלחת התהליך עד לאספקת הטובין על מנת לוודא את שביעות רצונו של לקוח הקצה.

המוצרים והשירותים שלנו משמשים כוחות בטחון ממשלתיים, הומניטריים ומסחריים ברחבי העולם.

הצוות

הצוות של מגידו כולל אנשי צבא וכוחות מיוחדים אמריקאים וישראליים לשעבר. יחד, יש לנו ניסיון אמיתי ומקיף: בתכנון, יישום ותמיכה שוטפת של פרויקטים מקומיים ובינלאומיים.

shadow

ערכי ליבה

  • מצוינות - אנחנו לא מתפשרים על שום דבר ומקדמים תרבות של מצוינות בכל הרמות של הארגון.
  • מנהיגות - אנו מאמינים בכוח המנהיגות, ומשרישים את האווירה הזו בכל הדרגים הניהוליים.
  • השפעה - אנו מעודדים יוזמה, חדשנות ויצירתיות כדי לבסס עמדה דומיננטית בשוק.
  • יושרה - אנו מתנהלים תוך הקפדה על הקודים המחמירים ביותר של האתיקה העסקית. יושר ואמון הם האור המנחה שלנו.

שרשרת האספקה

אסטרטגיית שרשרת האספקה שלנו מבוססת על מעקב אחר גורמי מפתח ספציפיים לאורך חייו של הפרויקט.
עבורנו, המשלוח הוא חלק אינטגרלי מהפרויקט, כמו גם מתן השירות והתחזוקה (אשר ניתנים בכל רחבי העולם). מגידו משתפת פעולה אך ורק עם ספקים אסטרטגיים מוסמכים הנחשבים לטובים בעולם.

שילוח ולוגיסטיקה

ניהול פרויקטים

הגורם העיקרי לניהול תכנית מוצלחת זה הכנת התוכנית. מחלקת תפ”י של מגידו משקיעה מאמץ מרבי וקפדנות בלתי מתפשרת כדי להבטיח את היישום המוצלח של הפרויקט מ א ‘עד ת, בכפוף לדרישה הטכנית ובתוך מסגרת הזמן שהוגדר.

פונקציות עיקריות ליישום התכנית ביעילות:

  • בקרה ועדכונים שוטפים ללקוח על בסיס יומי / שבועי.
  • ניטור לוח זמנים ומעקב רציף אחר התקדמות והצמדות לתכנית.
  • מערכת אבטחת האיכות של מגידו מוסמכת ISO - 9001: 2008, ועומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף.
  • בדיקת מקור מבוצעת על כל מנה לפני שילוח.

מטרה

מגידו גלובל מחויבת לשמירה ואבטחת חייהם של ילדים, נשים וגברים ברחבי העולם. המטרה של החברה היא לספק מוצרים איכותיים אשר ימנעו אובדן בחיי אדם, ולהביא לשיפור בשלוותם ואורך חייהם, בין אם בתפקיד רשמי או לא, על ידי אספקה של מוצרי אבטחה ומיגון באיכות הגבוהה ביותר.

חזון

מגידו גלובל שואפת למצב עצמה כאחת החברות האמינות, המכובדות והמוערכות בענף הביטחוני בזכות תרומתה לביטחונם של אנשים וקידום השלום העולמי תוך שהיא מביאה ערך עליון למשתמש הסופי.

תל מגידו - הסיפור

ממצאי החפירות ותעודות מצריות קדומות הראו שההתיישבות במגידו החלה באלף הרביעי לפנה”ס (התקופה הכלקוליתית). בראשית האלף השלישי לפנה”ס (תקופת הברונזה הקדומה) הייתה מגידו עיר שהוקפה בחומה אדירה. כמו כן, נתגלה כי באלף השני לפנה”ס הייתה מגידו אחד מן המרכזים השלטוניים המצריים החשובים בארץ ישראל.